piątek, 25 lutego 2011

Diamonds are a girl best friends

Zanim wiosna łaskawie zechce nas rozgrzać swoją temperaturą, proponuję zrobić trochę miejsca dla niej w sercu i w szafie i może jeszcze trochę na swoich ubraniach. Szare sikorki może wyglądają na lekko uśpione, ale wydaje im się, że w ten sposób wyglądają poważniej (a tak na prawdę porządnie balowały całą zimę i teraz muszą regenerować siły. Chyba jak każdy w karnawale).
długość tułowia od dzioba po ogon - ok. 8,5 cm

Szczegóły: maja-allure@o2.pl

6 komentarzy:

  1. Oczywiście, zawsze dam Ci znać :) Podaj mi może konto na fecebooku, tam szybciej się skomunikujemy w razie czego :)
    Masz ciekawe banery z boku (powchodziłam sobie), właśnie chcę na blogu pokazywać inne miejsca i projekty ciekawych ludzi :)
    A te ptaszki.... słów brak, jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na fan page: http://www.facebook.com/album.php?aid=47450&id=132413096790504&saved#!/pages/allure/132413096790504 ja już sobie Ciebie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam właśni trafiłam na bloga sikoreczki są urocze, zaczynam szperać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zachęcam, zachęcam - ja sobie pospaceruję po Spotlight :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz naprawdę wyjątkowe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne, ale masz wyobraznie :)

    OdpowiedzUsuń